Завдання
для ІІ етапу Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика
3 клас
1.
Склади
опис котика, користуючись планом. Придумай до нього заголовок.
План
1. Яка
тварина мій котик?
2. Які
у нього лапки?
3. Які
котик має зубки, вуса, шубку, вушка?
12 балів
2. Запиши букви кожної групи в
алфавітному порядку. З одним із слів склади речення і запиши.
Р,І,В,Ш; Т,І,Г,С,Ь; С,Т,І,В,Ь; С,О,Н,І,Ь; Т,Л,С,И,О,К.
5 балів
1.
Спиши,
вставляючи пропущені букви. Постав наголос.
Пш..ниця,
ч..ремха, д..ректор, б..нзин, велос..пед, м..тал, гр..міти, ап..льсин,
тр..вога, дец..метр, к..піти, вогн..ще.
6 балів
2. «Фразеологізми у зоопарку». Встав назву тварин
замість крапок.
Злий,
як …… .
Упертий,
як …….. .
Хитрий, як ……. .
Полохливий,
як …….. .
Колючий,
як ……… .
Надутий,
як ………. . 6 балів
Завдання
для ІІ етапу Міжнародного конкурсу
з української мови імені Петра Яцика
4 клас
1.
Напиши
текст за поданим початком. Придумай до нього заголовок.
Ми вийшли з яру на безмежне поле і сіли відпочити під
одиноким дубом. Раптом почалася гроза. Куди ж сховатися від блискавки?
12 балів
2.
Склади
кілька (4-5) питальних речень так, щоб кожне з них стосувалося різних слів
наведеного речення.
Леопарди ховають свою здобич від
хижаків на дереві.
4 бали
3.
Спиши,
встав потрібний префікс з- чи зі -
.
..дерти,
..в’янути, ..гребсти, ..жовтіти, ..рвати, ..містити, ..скочити, ..щулитися,
..сковзнути, ..дерти, ..знатись, ..тиснути.
4 бали
4. Вписати замість крапок слово, яке б відрізнялося від
поданого одним приголосним звуком.
Балка
- ….. , бити - ….., дерти - …., злива - …., жаль - …., плід - …., гриб - …..,
кинь - …, гуля - …, коза - …., жар - …, рис - …
. 4 бали
5. Пояснити значення прислів’їв та приказок.
Дощ
у жнива – як п’яте колесо до воза.
Лежачий
зайця не впіймає.
У
сіні вогню не сховаєш. 6 балів